loading...
بالش طبی،تشک طبی،خرید بالش
محسن بازدید : 44 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

داشتن خواب کافي و منظم نه تنها باعث رشد جسمي و فکري کودک مي شود ، بلکه براي آرامش و رفاه او نيز بسيار مفیداست. خواب منظم کودک ، براي پدر و مادر نيز آرامش بخش است. اما براي رسيدن به اين هدف بايد سلسله کار هايي انجام شود که در اين مطلب به طور کامل به توضيح آن مي پردازيم.
نظم حقيقي شكل خواهد گرفت و با بزرگتر شدن كودكتان ، تغيير خواهد كرد ، اما اصول به همان صورت باقي مي ماند . در اين مرحله سني ، برنامه منظم زمان خواب ، ممكن است شامل مراحل پوشيدن لباس خواب ، مسواك زدن دندان هاي كودك و خواندن قصه جذابي براي او باشد . همچنين ممكن است برنامه منظم خواب از نظر شما شامل حمام كردن ، داستان گفتن ، نوشيدن يك ليوان آب و گفتن داستان ديگري باشد . اين بستگي به خود شما دارد ، كه بخواهيد عمل خوابيدن سريعتر و آسانتر انجام شود ، و يا براي تنوع ، 20 تا 30 دقيقه را به كودكتان اختصاص داده و برايش قصه بگوييد ، او را در آغوش بگيريد و با هم باشيد .

اگر قبل از خواب ، ساعتي را به بازي آرامي اختصاص دهيد ، برنامه خواب منظم به بهترين نحوه انجام خواهد شد . اين عمل باعث پايين آوردن سطح فعاليت كودكتان شده و سيستم عصبي او را آرام مي سازد . بازي هاي پر تحرك ، بدو بدو ، غلغلك دادن و حتي تماشاي فيلمي پر تحرك ، باعث تأخير در عمل خوابيدن و ايجاد بد خوابي مي شود . مثال هاي زير ، باعث ايجاد نظم در جريان خوابيدن شده و نه تنها براي كودكتان ، بلكه براي شما نيز مفيد خواهد بود :

حذف يا محدود كردن محتويات شيشه شير

اگر كودك شما هنگام خوابيدن نياز به شيشه دارد اطمينان حاصل كنيد كه درون شيشه فقط آب است . شير ، غذاي كمكي ، يا آب ميوه اطراف دندان هاي كودك جمع شده و باعث كرم خوردگي دندان حتي در نوزادان مي شود.

پيشنهاد تنقلات

تنقلات سبكي كه شامل پروتئين و كربوهيدرات است ، مانند تكه كوچكي پنير و كمي نان گندم ، باعث خواب شده و كمك مي كند تا كودك ، تمام شب را بخوابد . كربوهيدرات ، باعث خواب آلودگي شده و پروتئين ، مقدار قند خون را تا زمان صبحانه ثابت نگه مي دارد . حتماً بعد از خوردن نان و پنير ، دندان هاي كودك را مسواك بزنيد .

 حمام آب گرم قبل از خواب

با افزايش تدريجي دماي بدن كودكتان ، او را آماده خوابيدن كنيد . همچنين بازي با اسباب بازي هايش در حمام به او آرامــــش مي دهد .

تنظيم زمان خواب و پيروي از آن

اگر برنامه منظم خواب از الگويي طبيعي و مستحكم پيروي كند ، ساعت بدن كودك به سرعت خود را با آن برنامه سازگـار مي سازد .

هشدار قبل از خواب

درست قبل از ساعت خواب ، توجه كودكتان را به اين مسأله جلب كنيد كه روز در حال تمام شدن است . ممكن است كودك شما هنوز براي قضاوت خيلي كوچك باشد . بنا بر اين به طور مثال اگر بگوييد5 دقيقه بيشتر به زمان خواب نمانده ، احتمالاً برايش قابل درك نخواهد بود . در عوض با ربط دادن موارد گوناگون به يكديگر ، مي توانيد زمان را به كودكتان بياموزيد . براي شروع اولين قسمت از برنامه منظم خواب ، اسباب بازي ها را جمع كنيد ، و به اين ترتيب برنامه منظمتان را با علامتي كه حاكي از تمام شدن روز باشد شروع مي كنيد . برخي از والدين ، نزديك شدن به زمان خواب را با استفاده از زنگ ساعت گاز آشپزخانه نشان مي دهند . به اين ترتيب كودك ياد مي گيرد كه صداي زنگ به معني زمان خواب است . از آنجا كه كودك مي داند شما نمي توانيد با گاز و دستگاه هايي از اين قبيل بحث كنيد ، متعاقباً به شي ء سوم شخص اجازه داده مي شود تا زمان را اعلام كرده و ميل به اعتراض را كاهش دهد .

پوشيدن لباس خواب

لباس هاي راحت و بدون بند انتخاب كنيد كه نه زياد گرم و نه نازك باشد .

خواندن داستان مورد علاقه كودكان

خواندن داستان براي كودك نوپايتان ، برنامه فوق العاده آرامش بخشي است . به خصوص اگر داستان مورد علاقه اش را انتخاب كرده باشيد ، مانند داستان شنگول و منگول . توجه داشته باشيد كه كودك شما ، با بزرگتر شدن ، داستان هاي بيشتر و متنوع تري از شما مي خواهد .

 اطمينان از تنها نبودن كودك

خرس اسباب بازي يا عروسك مورد علاقه اش ، باعث راحتي و آرامش ، هنگام خوابيدن مي شود .

حذف يا محدود كردن محتويات شيشه شير

اگر كودك شما هنگام خوابيدن نياز به شيشه دارد اطمينان حاصل كنيد كه درون شيشه فقط آب است . شير ، غذاي كمكي ، يا آب ميوه اطراف دندان هاي كودك جمع شده و باعث كرم خوردگي دندان حتي در نوزادان مي شود.

 

تشک زست                تشک طبی                 تشک استاندارد                       تشک فنری

 

 

تشک zest 

محسن بازدید : 149 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

MONACO

تشک متشکل از لایه های کاملا فنی و دارای مموری فوم و فنر مولتی  میکروپاکت جهت فرم گیری صحیح بدن و تخلیه فشارهای عصبی الترا ارتوپدیک تشک نمونه 2010 ، از خصوصیات بارز این ...

تشک موناکو ، دکتر تشک ، تشک های طبی و استاندارد

تشک زست                                      تشک zest

محسن بازدید : 1448 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

تشک های استاندارد و طبی رستونیک با قیمت های مناسب و ارسال درب منزل

http://zest-mattress.com/

تشک رستونیک تشک استاندار تشک طبی لیست قیمت تشک

نمایشگاه و فروشگاه مرکزی تشک RESTONIC در تهران

تهران-بزرگراه صدرخیابان بهار جنوبی کوچه سعید غربی پلاک 8 . تلفن : 22643659-021

لیست نمایندگی های رسمی تشک RESTONIC در ایران

تشک زست                                         تشک zest

محسن بازدید : 75 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

تشک MARVELLستاره

تشک با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ساخت این تشک از فنرهایی با جنس کربن که سبک و مقاومند استفاده شده، بهترین خصوصیت تشک های زست فوم کشی شدن لابلای فنرهاست که خاصیت ارتجاعی فنر را به حداقل رساندند . تحمل وزن تشک در هر مترمربع 75 کیلوگرم می باشد . پارچه صددرصد کتان، آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشد . دارای سوپاپ تهویه هوا می باشد . هر دو طرف تشک قابل استفاده است (برای بالابردن عمر مفید تشک هر سه ماه یکبار پشت و رو شود) این تشک 7 سال گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش را دارا می باشد. در صورتیکه طی 2 سال اول شکستگی فنر و یا گود افتادگی ایجاد شود تشک معیوب شامل گارانتی تعویض می باشد .

تشک زست                      تشک طبی                                 تشک zest

 

محسن بازدید : 73 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

طراحی سایت

 

 طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.

 

شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

 

تشک طبی                   تشک زست             تشکzest

محسن بازدید : 138 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
  • HOME
  • اسلیپ رست

تشک

 

اسلیپ رست

نیو کالکشن برند دکتر مترس

تشک اسلیپ رست نیوکالکشن برند دکتر مترس می باشد که طراحی و ساخت آن در سال 2015 انجام شده و مواد اولیه آن کاملا طبیعی می باشد.

در این تشک از تکنولوژی ناسا (مموری فوم) و مرغوبترین فوم حال حاضر جهان (لاتکس) استفاده شده است،از سال 2009 به بعد بالاترین راندمان خواب دنیا متعلق به فوم لاتکس می باشد،فناوری فوم لاتکس انحصارا متعلق به کشور بلژیک است و تشکیل شده از شیره درخت کائوچو می باشد و به دلیل طبیعی بودن آن دردهای استخوانی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

هسته مرکزی تشک اسلیپ رست  فوم هیلیو سافت به روز شده فوم دنلوپ آمریکا می باشد که هسته تشک را سفت می کند و تقسیم فشار وزن در این تشک کاملا نقطه ای و استاندارد ترین حالت خواب را برای ستون فقرات شما به ارمغان می آورد.

 

تشک زست

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 5,075